Gyakori kérdések

Regisztrációhoz kapcsolódó kérdések

Először ellenőrizd a levelező fiókod spam mappáját, mert sok esetben ott landolnak a leveleink. Ha ott sem találod, akkor írj kérlek egy e-mailt az [email protected] e-mail címünkre, és segítünk Neked. Az e-mailben legyen benne mindenképpen a teljes neved és a születési időd.

Ezzel akadályozzuk meg, hogy bárkit bárki a tudtán kívül beregisztráljon hozzánk. A fiók tulajdonosának mindenképpen szükséges a visszaigazolása.

A rendszer kiírja a lehetséges okokat is:

  • Az e-mail címedet elírtad. Gyakori hiba, hogy sokan www előtagot írnak az e-mail címhez, ami helytelen. Helyes e-mail cím: [email protected]
  • Jelszavadat elgépelted. Ha nem emlékszel a jelszóra, akkor használd az elfelejtett jelszó menüpontot és kérj új jelszót. A rendszer generálni fog egy ideiglenes jelszót, amivel be tudsz lépni. Ne felejsd el ellenőrizni a SPAM könyvtárat! A belépés után kérjük változtasd meg a jelszót.
  • Előfordulhat, hogy az e-mail címed vagy a jelszavad után bekerült egy szóköz, ezt is ellenőrizd.
  • Előfordulhat, hogy nem vagy regisztrálva, vagy korábban kérted az adataid törlését.

Az elfelejtett jelszó menüpontra kattintva kérhetsz új ideiglenes jelszót, melyet jobb oldalon felül találsz. Ne felejsd el ellenőrizni a SPAM könyvtárat! A belépés után kérjük változtasd meg a jelszót.

Lehetséges, hogy a kártyaszámodat próbálod beírni. A számlaszám egy kétszer- vagy háromszor nyolcjegyű szám, amit banki papírokon találsz meg. A számlaszámod a bankkártyádon nem szerepel. Ha csak kétszer nyolc számjegyből áll a számlaszámod (pl.OTP), akkor a rendszer automatikusan nyolc db nullát fog írni a végére. Ha így sem működik, akkor hagyd üresen azt a mezőt, és az [email protected] e-mail címre küldj egy fotót valamilyen banki papírról, amin jól látható a neved és a számlaszámod. Ez alapján pár munkanapon belül beírjuk az adatlapodra.

Valószínűleg valamelyik lépést kihagytad. Így próbáld meg újra a feltöltést:

  1. Töltsd fel a diákigazolványod előlapjáról készült fotót. (Ha van már korábban feltöltött kép itt, azt töröld előtte)
  2. Töltsd fel a diákigazolványod hátlapjáról készült fotót. (Ha van már korábban feltöltött kép itt, azt töröld előtte)
  3. Írd be a diákigazolványod érvényességi idejét („adott év”.03.31 vagy „adott év”.10.31 – pl. 2020.03.31)
  4. Ha beírtad az érvényességi időt, akkor a hátlap résznél automatikusan megjelenik a „feltölt” gomb. A sikeres feltöltés érdekében erre kattints rá.

A feltöltésről itt találsz videót: https://www.youtube.com/watch?v=XzuOagYLP88&t=7s

Matricát a diákodra abban a tanévben kell kapnod először, amelyikben betöltöd a 17. életévedet. Ha nem vagy biztos benne, hogy kell-e már Neked, akkor küldd el nyugodtan fotózva nekünk a diákigazolványod mindkét oldalát az [email protected] e-mail címünkre és megnézzük Neked, hogy jó e.

A hírlevelekről a levél alján található leiratkozó linkre kattintva lehet leiratkozni. Amennyiben nem szeretnél több levelet kapni, erre a hivatkozásra kattints rá. Ha nem lehet rákattintani a leiratkozó linkre, akkor a hivatkozást másold be a böngésződbe!

Ha olyan hibát találsz, amit egyik ezen az oldalon felsorolt módon sem tudsz megoldani, úgy e-mailben jelezd munkatársunknak a problémát az alábbi módon:

  • Jelöld meg kérjük röviden a levél tárgysorában a probléma okát: pl sikertelen regisztráció, megváltozott e-mail cím, stb.
  • A címzettnek őket kell megjelölni: [email protected]
  • Írd meg a neved, és ha másik e-mail címeddel tapasztaltál problémát, mint amiről a levelet küldted, akkor az e-mail címed is.
  • Ahhoz, hogy a lehető leggyorsabban segíteni tudjunk, úgy kérjük amennyire csak lehetséges részletesen és lényegre törően írd meg a probléma okát. Nagy segítség, ha képernyőképet is tudsz küldeni, amikor látszik az általad tapasztalt hiba. Itt találsz segítséget windows rendszerhez.

Fontos, hogy tudd a [email protected] e-mail cím, csak és kizárólag a weboldalt érintő hibák bejelentésére szolgál. Ha bármilyen más jellegű üzenetet szeretnél nekünk küldeni, úgy a kapcsolat menüpontban megtalálod az elérhetőségeinket.

Adatkezeléshez, módosításhoz kapcsolódó kérdések

Az adataid teljes törlése nem lehetséges automatikusan, mert amennyiben dolgoztál nálunk nem tudjuk minden adatodat törölni. Ennek oka, hogy a nálunk lévő adataid egy részét évek múlva is kérhetik tőlünk a különböző hatóságok (Nemzeti Adó-és Vámhivatal, Országos Munkaügyi Főfelügyelőség stb.) Kérésedre természetesen törlünk minden olyan adatot, ami a kapcsolattartásra alkalmas (e-mail cím, telefonszám és minden olyan egyéb adat, amire az hatóságoknak nincs szüksége)

Az adat törlést az [email protected] e-mail címre megküldött e-maillel tudod kérni. A levél tárgya adat törlés legyen. Röviden írd meg, hogy kéred az általunk tárolt adataid törlését és add meg hozzá a neved, születési idődet is (könnyebb azonosíthatóság érdekében). A törlés végrehajtására 30 nap áll rendelkezésünkre. A folyamat során tehát azokat az adatokat, amelyeket nem kell a törvényi kötelezettség miatt tárolnunk, törölni fogjuk.

Ha még soha nem dolgoztál velünk, nem vagy az iskolaszövetkezetünk tagja, akkor a kérésed alapján minden Veled kapcsolatos adatot törlünk. Ez a folyamat néhány napot szokott igénybe venni, ezért addig szeretnénk türelmedet kérni.

Az adatok egy részét lehet módosítani, más részét nem lehet változtatni. Ennek oka, hogy az általad megadott adatok továbbításra kerülnek olyan programoknak, amik pl.: banki utalást, adózást, bárszámfejtést, stb.-t látnak el. Ha észleled, hogy valamely adatod el van írva és nem tudod javítani, akkor írj egy e-mailt az [email protected] címre. Ebben az esetben a tárgy rovat ez legyen: adatmódosítás. A levélben ezen kívül írd meg a neved, születési idődet is (könnyebb azonosíthatóság érdekében). A módosítást kollégáink fogják elvégezni 3 munkanapon belül.

A lezárt regisztrációval rendelkező diákok már nem tudják ezt az adatot módosítani. A módosításhoz adminisztrációnk érdekében szükségünk van a számlaszerződésedre, vagy bankszámlakivonatodra scannelve (természetesen a pénzügyi adatok, információk kerüljenek kitakarásra) vagy fényképezve olyan módon, hogy egyszerre látszódjon a számlaszám és a számlatulajdonos neve is. A dokumentumot küldd el egy e-mailben az [email protected] (tárgy rovat: bankszámlaszám módosítás) és kollégánk módosítják a számlaszámot!

Fontos! Az adatok feldolgozása 3 munkanapon belül történik meg! Az e-mailbe mindig írd bele a nevedet és a születési idődet a könnyebb azonosíthatóság érdekében. A változtatást természetesen személyesen is elintézheted az irodánkban (nyitva tartási időben), ha a fent említett dokumentumot is hozod magaddal.

Ha nincs saját számlaszámod, használhatod valamelyik közvetlen családtagodét is. Ebben az esetben is szükségünk lesz egy banki papírra, valamint egy meghatalmazásra. A meghatalmazáshoz van saját formanyomtatványunk, amit az irodánkban tudunk átadni Neked vagy kérésre e-mailben is el tudjuk juttatni hozzád.

A módosítást az [email protected] e-mail címünkön tudod kérni. Ne felejtsd el a leveledbe beleírni a teljes neved és születési időd.

Az adóbevallás elkészítéséről Neked kell gondoskodnod. A mindenkori béredből levonásra kerül az SZJA, amit mi befizetünk a NAV-nak, ennek ellenére köteles vagy adóbevallást készíteni. Az adóbevalláshoz szükséges M30 igazolást január 31-ig töltjük fel a profilodba. („Adóigazolás letöltése” menüpont) A feltöltésről, természetesen e-mailben tájékoztatunk.

Részünkre jelenleg elegendő leadnod a diákigazolványod másolatát (elő-és hátlapot egyaránt!)

Amiatt van szükségünk egy hivatalos dokumentumra a bankszámlaszámodról, mert ha valami hiba miatt visszajön hozzánk a fizetésed a banktól, akkor először leellenőrizzük a meglévő dokumentum alapján, hogy a számlaszám helyes-e, minden stimmel-e, nem-e történt esetleg adminisztrációs hiba.

Az adatvédelmi tájékoztatónkat azért hoztuk létre, hogy az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelettel (GDPR-ról szóló rendelet) összhangban legyen a weboldalunk és a belső folyamataink is. Az adatok egy részét azért kérjük, hogy eleget tudjunk tenni a törvényi előírásoknak (pl.: hatóság felé történő jelentés, szerződéskötés), míg a másik részét meg azért (pl.: hol dogoznál, milyen munka érdekel stb.), hogy olyan munkát tudjunk ajánlani neked, ami a számodra leginkább megfelelő. A leggyakoribb kérdéseket összefoglalva alább olvashatjátok: Az adatvédelmi tájékoztatónkban részletesen minden tudnivalót megtalálsz. Emellett törekszünk arra is, hogy legyen egy rövidebb, egyszerűbb leírás is. Ezektől függetlenül ha bármilyen kérdésed lenne ezzel kapcsolatban, akkor azt jelezd felénk a [email protected] címen. A levél tárgya minden esetben ez legyen: ADATVÉDELMI KÉRDÉS. FONTOS! Ez a lehetőség kizárólag azon diákjaink részére elérhető, akik az euDIÁKOK Iskolaszövetkezeten keresztül vállaltak munkát vagy a www.eudiakok.hu honlapunkon már rendelkeznek regisztrációval és az itt megadott e-mail címről írnak nekünk! A jelszó kezelésünk során a regisztrációnál 12 karakteres jelszót állít be a rendszer, amelyet megváltoztathatsz saját 8 karakteres jelszavadra. Ebben az esetben is szükséges kisbetű, nagybetű és szám kombinációja. Ennek részleteit a regisztrációnál olvashatod. A jelszó kezelése az adatbázisunkban olyan különböző titkosítási eljárások elegye, amelyek megfelelnek a jelenleg általánosan alkalmazott biztonságos jelszó kezelésnek. Az általad megadott jelszóból létrejövő adat az adatbázishoz hozzáférőknek sem biztosít lehetőséget, hogy azt bármilyen módon visszafejtsék, vagy kiderüljön az eredeti jelszó. Azon diákjaink, akik nem rendelkeznek regisztrációval, de honlapunkat böngészik, ők a sütikezelési szabályzatunkban találnak bővebb tájékoztatást, hogy milyen adatokat gyűjtünk róluk. Az oldalunkat böngészve apró szöveges állományok kerülnek az eszközödre. Ezek a süik (ccokies) a web alapját képezik és kis kivételtől eltekintve minden weboldalon alkalmazzák őket. Ha nem regisztráltál még, akkor a Google Analytics sütije kerül a gépedre. Ez analitikai adatokat szolgáltat nekünk a weboldalunk látogatottságát illetően. Semmilyen beazonosításra alkalmas adatot nem gyűjtünk és ezen adatok gyűjtésére nincs ráhatásunk. A már regisztrált diákjaink bejelentkezése után több féle sütit is használunk, de egyik sem alkalmas sem a weboldalon történt viselkedés megfigyelésére, és nincs hozzákapcsolva semmilyen személyes adathoz. Viszont azért, hogy a weben szokásos kényelmi funkciókat használni tudd, ezeket a weboldalon bejelentkezéssel elfogadottnak tekintjük.

Munkavállalással kapcsolatos kérdések

Utalási időszakunk minden hónap 8 és 18 között van. Ebben az időszakban utaljuk el az előző hónapban ledolgozott óráid után járó béredet. Fontos, hogy csak akkor tudunk utalni, ha korábban bemutattad nekünk az érvényes diákigazolványodat, adtál meg bankszámlaszámot, illetve vezetted a jelenléti íved és leadtad vagy a cégnek vagy a munka koordinátorának.

Első fizetésedből levonjuk a tagsági díjunkat, ami 1.000 Ft. (Ezt kilépéskor visszautaljuk Neked majd.) Ezen kívül a bérekből 15% SZJA, valamint minden hónapban egyszer 250 Ft kötelező balesetbiztosítási díjat vonunk le.

Türelmet kérünk Tőled, mert sokan szoktatok jelentkezni a munkáinkra és sajnos nem tudunk minden jelentkezésre azonnal reagálni! Amennyiben kiválasztásra kerültél egy munkára, akkor fogunk keresni a további tudnivalók, teendők kapcsán.

Ezt a szándékodat mihamarabb jelezd az adott munka koordinátorának (nevét, elérhetőségét megtalálod a munkára kapott Eseti megállapodásod alján), vedd fel vele a kapcsolatot és egyeztess vele arról, hogy meddig mész dolgozni, mi az esetleges további teendőd. Vedd figyelembe, hogy minimum 5-8 munkanappal előre kell jelezned, ha szeretnéd befejezni a munkát.

Ha hosszú távú munkát vállaltál, akkor az írásban előre leegyeztetett heti beosztásodat le kell dolgoznod. Ha alkalmi jellegű munkát vállaltál, akkor 48 órán kívül tudod lemondani (kiemelt időszakoknál, mint pl. Glamour napok, az előre jelzett időpontig).

Ha betegség miatt nem tudsz dolgozni, akkor szükséges orvosi igazolást bemutatnod. A munkákat mindig írásban is le kell mondani az adott munka koordinátoránál, akinek az elérhetőségét az eseti megállapodás alján találod. Az e-mailbe írd bele a neved, születési dátumod, valamint hogy mikor és hol dolgoztál volna.

Vidéken nincs állandó irodánk. Amennyiben munkát biztosítunk vidéki helyszínen a számodra, akkor felvesszük Veled a kapcsolatot és egyeztetünk Veled a papírok kitöltésének, eljuttatásának a módjáról.

Sajnos a törvényi szabályozás értelmében csak aktív nappali tagozatos diákok, vagy 25 év alatti passzív nappali tagozatos diákok dolgozhatnak iskolaszövetkezeten keresztül. Ha nem férsz már bele ezekbe a kategóriákba, érdemes szétnézned a www.eujobs.hu oldalunkon.

Kilépéshez kapcsolódó kérdések

Kilépni csak akkor tudsz az iskolaszövetkezetből, ha hiánytalanul megérkezett a számládra az utolsó fizetésed.

A kilépést személyesen nyitvatartási időben tudod intézni az irodánkban.

Ha nem tudsz bejönni hozzánk ezeken a napokon, e-mailben ([email protected]) is kérheted a kilépő nyilatkozatot. Ebben az esetben, feltétlenül szerepeljen az e-mailedben a teljes neved, születési időd, adószámod, valamint az, hogy elektronikusan kéred-e a kilépési nyilatkozatot vagy postai úton. Feltétlenül írd bele azt is az e-mailedbe, hogy már megkaptad az utolsó fizetésed. Ha az első fizetésedből levontuk az 1.000 Ft-os tagdíjat akkor a kilépést követően 1 hónapon belül visszautaljuk a számlaszámodra. Amennyiben a korábban leadott számlaszámod változott, kérlek küldj egy olyan banki papírt, amin szerepel az új számlaszámod és látszik a neved is. Ez alapján fogjuk átírni a számlaszámod, hogy a megfelelő helyre tudjuk elutalni Neked a tagdíjat. :) Arra figyelj kérlek, hogy a hírlevelekről csak te tudsz leiratkozni, a hírlevél alján található linkre kattintva.