Fontos tudnivaló: ügyfélszolgálati irodánk március 20-án zárva tart, így aznap az ügyfélfogadás szünetel!

Gyakori kérdések

Regisztrációhoz kapcsolódó kérdések

Az eudiakok.hu oldalon a regisztráció menüpont kattintásával elindítható a regisztráció. Ezen a felületen néhány adatot kell megadnod. Ezután érkezni fog egy megerősítő email a megadott email címedre. Ebben találsz egy linket, amelyre kattintva tudod folytatni a regisztrációt, ahol meg kell adnod további adataidat pl: diákigazolványszám, tajszám stb.

Hagyományos plasztik diákigazolványra vagy egy ideiglenes diákigazolványra, ami egy QR kóddal ellátott papír. Ezt az iskoládban tudod megigényelni.

Megerősítő e-mailt, csak a regisztráció első fázisában kapsz, a teljes regisztráció befejezésekor már nem kapsz. Ha nem kapod meg a regisztráció első fázisában a megerősítő e-mailt, akkor a következőket teheted:

Először ellenőrizd a levelező fiókod spam mappáját, mert sok esetben ott landolnak a leveleink. Ha ott sem találod, akkor írj kérlek egy e-mailt az [email protected] e-mail címünkre, és segítünk neked. Az e-mailben legyen benne mindenképpen a teljes neved és az adószámod.

Mutatjuk a hiba lehetséges okait:

  • Elírtad az e-mail címed. Ellenőrid, hogy helyes formátumba adtad-e meg: [email protected]
  • Elgépelted a jelszavadat. Ha nem emlékszel a jelszóra, akkor használd az elfelejtett jelszó menüpontot és kérj újat! (További információkat a „Nem emlékszem a jelszavamra!” kérdés alatt találsz)
  • Előfordulhat, hogy az e-mail címed vagy a jelszavad után bekerült egy szóköz, ezt is ellenőrizd.
  • Előfordulhat, hogy nem vagy regisztrálva, vagy korábban kérted az adataid törlését.
  • Előfordulhat, hogy kiléptél tőlünk vagy az elmúlt 5 évben inaktív voltál, ezért töröltük a webfiókod. Ha újra szeretnél nálunk dolgozni, akkor újra kell regisztrálnod.
  • Ha minden ponton végig mentél és így sem tudsz bejelentkezni akkor írj kérlek egy e-mailt az [email protected] e-mail címünkre, és segítünk neked!

Az elfelejtett jelszó menüpontra kattintva kérhetsz új jelszót, melyet a „bejelentkezés” gomb alatt találsz. A megadott e-mail címedre érkezni fog egy levél. Ebben megtalálod a jelszóváltoztatáshoz szükséges linket és a további instrukciókat. Ne felejtsd el ellenőrizni a SPAM könyvtárat!

Lehetséges, hogy a kártyaszámodat próbálod beírni. Fontos, hogy ne a bankártyaszámodat és a hozzá tartozó PIN kódot töltsd fel. A bankszámlaszám egy kétszer- vagy háromszor nyolcjegyű szám, amit banki dokumentumaidban biztosan megtalálsz. A számlaszámod a bankkártyádon nem szerepel. Ha csak kétszer nyolc számjegyből áll a számlaszámod (pl. OTP banknál vezetett számla), akkor a rendszer automatikusan nyolc darab nullát fog írni a végére. Ha így sem működik, akkor hagyd üresen azt a mezőt, és az [email protected] e-mail címre küldj egy fotót valamilyen banki dokumentumról (természetesen, a pénzügyi adatok, információk kerüljenek kitakarásra), amin jól látható a neved és a számlaszámod. Ez alapján néhány munkanapon belül frissítjük adataidat.

Revolut-os és EURO-s számlaszámot ne adj meg, oda nem tudunk utalni!

Valószínűleg valamelyik lépést kihagytad. Így próbáld meg újra a feltöltést:

  • Töltsd fel a diákigazolványod előlapjáról készült fotót. (Ha van már korábban feltöltött kép itt, azt töröld előtte)
  • Töltsd fel a diákigazolványod hátlapjáról készült fotót. (Ha van már korábban feltöltött kép itt, azt töröld előtte)
  • Írd be a diákigazolványod matricájának érvényességi idejét („Adott év első félév = 03.31, adott év második félév 10.31, Tanéves matrica esetén adott év 10.31)
  • Amennyiben nem kaptad még meg a diákigazolványodat, akkor ideiglenes diákigazolványt is eltudunk fogadni, ezt kell feltöltened.
  • Amennyiben nem sikerül feltölteni a dokumentumokat, akkor küldd el emailben fotó vagy pdf formájában az [email protected] címünkre.
Ha beírtad az érvényességi időt, akkor a hátlap résznél automatikusan megjelenik a „feltölt” gomb. A sikeres feltöltés érdekében erre kattints rá.

Matricát abban a tanévben kell kapnod először a diákigazolványodra, amelyikben betöltöd a 17. életévedet. Ha nem vagy biztos benne, hogy neked kapnod kellett volna már, akkor készíts egy fotót a diákigazolványod mindkét oldaláról és küldd el nekünk az [email protected] e-mail címünkre, segítünk a további lépésekkel kapcsolatban!

A hírlevelekről a levél alján található „leiratkozom” gombra kattintva tudsz leiratkozni.

Adatkezeléshez, módosításhoz kapcsolódó kérdések

Ha már dolgoztál nálunk, akkor először ki kell lépned az iskolaszövetkezetből és utána fogjuk törölni profilodat. Ezt e-mailben tudod jelezni: írj levelet az [email protected] címre!

Ha nem dolgoztál nálunk, akkor kérheted a profilod törlését: írj az [email protected] e-mail címre!

Az adatok egy részét lehet módosítani, más részén nem lehet változtatni. Ennek oka, hogy az általad megadott adatok továbbításra kerülnek olyan programoknak, amik pl.: banki utalást, adózást, bárszámfejtést, stb.-t látnak el. Ha észleled, hogy valamely adatod el van írva és nem tudod javítani, akkor írj e-mailt az [email protected] címre. Ebben az esetben a tárgy rovat ez legyen: Adatmódosítás. A könnyebb azonosíthatóság érdekében a levélben írd meg a neved, adószámodat, a hibát és a helyes adatodat.

A módosításhoz adminisztrációnk érdekében szükségünk van a számlaszerződésedre, vagy bankszámlakivonatodra scannelve vagy fényképezve (természetesen a pénzügyi adatok, információk kerüljenek kitakarásra) olyan módon, hogy egyszerre látszódjon a számlaszám és a számlatulajdonos neve is. A dokumentumot küldd el e-mailben az [email protected]-ra (tárgy: Bankszámlaszám módosítás) és kollégánk módosítják a számlaszámot! A levélben minden esetben tüntesd fel a nevedet és az adószámodat! Ezen kívül, töltsd fel a webes fiókodba is.

Ha nincs saját számlaszámod, használhatod valamelyik közvetlen családtagodét is. Ebben az esetben is szükségünk lesz egy banki dokumentumra, valamint egy meghatalmazásra . A meghatalmazáshoz van saját formanyomtatványunk, amit az irodánkban tudunk átadni neked vagy kérésre e-mailben is el tudjuk juttatni hozzád.

A módosítást az [email protected] e-mail címünkön tudod kérni. Ne felejtsd el a leveledbe beleírni a teljes neved és születési időd.

Először is: ne regisztrálj másik e-mail címmel! Írd meg a nevedet, az adószámodat, és az új e-mail címedet az [email protected] címre és kollégáink segítenek ezzel kapcsolatban neked!

Az adóbevallás elkészítéséről neked kell gondoskodnod, iskolaszövetkezetünk csak a hozzá szükséges M30-as nyomtatványt biztosítja, amelyet az euDiakos webfiókban találsz meg. További kérések esetén írj az [email protected] e-mailcímre!

Részünkre jelenleg elegendő leadnod a diákigazolványod másolatát (elő-és hátlapot egyaránt!). Iskolalátogatási igazolással nem tudsz nálunk munkát vállalni, mindenképpen érvényes diákigazolványra/ideiglenes diákigazolványra van szükséged ehhez.

Ha bármilyen probléma adódik a kifizetés során, a meglévő dokumentum alapján tudjuk ellenőrizni, hogy a számlaszám helyes, nem történt esetleg adminisztrációs hiba.

o Az adatvédelmi tájékoztatónkat azért hoztuk létre, hogy az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelettel (GDPR-ról szóló rendelet) összhangban legyen a weboldalunk és a belső folyamataink is. Az adatok egy részét azért kérjük, hogy eleget tudjunk tenni a törvényi előírásoknak (pl.: hatóság felé történő jelentés, szerződéskötés), míg a másik részét meg azért (pl.: hol dogoznál, milyen munka érdekel stb.), hogy olyan munkát tudjunk ajánlani neked, ami a számodra leginkább megfelelő. A leggyakoribb kérdéseket összefoglalva alább olvashatjátok: Az adatvédelmi tájékoztatónkban részletesen minden tudnivalót megtalálsz. Emellett törekszünk arra is, hogy legyen egy rövidebb, egyszerűbb leírás is. Ezektől függetlenül ha bármilyen kérdésed lenne ezzel kapcsolatban, akkor azt jelezd felénk a [email protected] címen. A levél tárgya minden esetben ez legyen: ADATVÉDELMI KÉRDÉS. FONTOS! Ez a lehetőség kizárólag azon diákjaink részére elérhető, akik az euDIÁKOK Iskolaszövetkezeten keresztül vállaltak munkát vagy a www.eudiakok.hu honlapunkon már rendelkeznek regisztrációval és az itt megadott e-mail címről írnak nekünk! A jelszó kezelésünk során a regisztrációnál 12 karakteres jelszót állít be a rendszer, amelyet megváltoztathatsz saját 8-12 karakteres jelszavadra. Ebben az esetben is szükséges kisbetű, nagybetű és szám kombinációja. Ennek részleteit a regisztrációnál olvashatod. A jelszó kezelése az adatbázisunkban olyan különböző titkosítási eljárások elegye, amelyek megfelelnek a jelenleg általánosan alkalmazott biztonságos jelszó kezelésnek. Az általad megadott jelszóból létrejövő adat az adatbázishoz hozzáférőknek sem biztosít lehetőséget, hogy azt bármilyen módon visszafejtsék, vagy kiderüljön az eredeti jelszó. Azon diákjaink, akik nem rendelkeznek regisztrációval, de honlapunkat böngészik, ők a sütikezelési szabályzatunkban találnak bővebb tájékoztatást, hogy milyen adatokat gyűjtünk róluk. Az oldalunkat böngészve apró szöveges állományok kerülnek az eszközödre. Ezek a süik (ccokies) a web alapját képezik és kis kivételtől eltekintve minden weboldalon alkalmazzák őket. Ha nem regisztráltál még, akkor a Google Analytics sütije kerül a gépedre. Ez analitikai adatokat szolgáltat nekünk a weboldalunk látogatottságát illetően. Semmilyen beazonosításra alkalmas adatot nem gyűjtünk és ezen adatok gyűjtésére nincs ráhatásunk. A már regisztrált diákjaink bejelentkezése után több féle sütit is használunk, de egyik sem alkalmas sem a weboldalon történt viselkedés megfigyelésére, és nincs hozzákapcsolva semmilyen személyes adathoz. Viszont azért, hogy a weben szokásos kényelmi funkciókat használni tudd, ezeket a weboldalon bejelentkezéssel elfogadottnak tekintjük.

Munkavállalással kapcsolatos kérdések

Utalási időszakunk minden hónapban 8. és 18. között van. Ebben az időszakban küldjük az előző hónapban ledolgozott óráid után járó béredet. Fontos, hogy csak akkor tudunk utalni, ha korábban feltöltötted a webfiókodba az érvényes diákigazolványodat, adtál meg bankszámlaszámot, illetve vezetted a jelenléti íved és leadtad a cégnek vagy a munka koordinátorának.

  • Nem érvényes a diákigazolványod
  • Nem jó bankszámlaszámot adtál meg/ nem adtál meg
  • Minden esetben ellenőrizd, hogy nincs hiány és hiba a profilodban feltöltött adatok és dokumentumok között. Amennyiben nem sikerült megoldani a problémát, írj levelet az [email protected] e-mail címre.
  • Lehetséges, hogy nem kaptuk meg előző hónapról a jelenéti ívedet. Kérjük vedd fel a kapcsolatot a munka koordinátorával.

Az eseti megállapodásodon rajta van a kapcsolattartód neve és e-mail címe. Fizetés panasszal őt kell keresned, és csak írásban tudjuk elfogadni. Írd meg neki:

  • mely napokon, hány órát dolgoztál
  • hol dolgoztál, melyik üzletben.

De mielőtt e-mailt írsz neki, ellenőrizd le számításodat, hogy levontad e:

  • a 15% SZJA-t (ha elmúltál már 25 éves)
  • 400 Ft baleset biztosítási díjat,
  • esetlegesen az 1000 Ft belépési díjat, ha most lettél a diákszövetkezet tagja?
  • Valamint várd meg az utalási időszakunk végét, minden hónap 8-18. között utaljuk ki a béreket. Ez azért fontos, mert ha több üzletben/pozícióban is dolgoztál egy hónapban, akkor lehet más-más napokon kapod meg a fizetésedet!
  • Ha ezek után is még mindig úgy számolod, hogy keveset kaptál, akkor írj a koordinátorodnak e-mailt!

Első fizetésedből levonjuk a tagsági díjunkat, ami egyszer 1.000 Ft (ezt kilépéskor visszautaljuk neked). Ezen kívül a bérekből 15% SZJA-t azoknál, akik elmúltak már 25 évesek, vagy 25 évnél fiatalabbak de lemondtak a kedvezmény érvényesítéséről, valamint minden olyan hónapban, amelyikben munkát vállalsz, egyszer 400 Ft kötelező balesetbiztosítási díjat vonunk le.

Türelmet kérünk tőled, mert sokan szoktatok jelentkezni a munkáinkra és sajnos nem tudunk minden jelentkezésre azonnal reagálni! Keresni fogunk, amikor a toborzási folyamat megkezdődik a munkára (amire jelentkeztél).

Ezt a szándékodat mihamarabb jelezd az adott munka koordinátorának (nevét, elérhetőségét megtalálod a munkára kapott Eseti megállapodásod alján, amelyet a webfiókodban találsz a „szerződéseim” menüpontban), illetve a partnernél kihelyezett vezetődnél is! Vedd fel vele a kapcsolatot és egyeztess arról, hogy meddig mész dolgozni, mik az esetleges további teendőid! Vedd figyelembe, hogy minimum 5-8 munkanappal előre kell jelezned, ha szeretnéd befejezni a munkát!

Még tart a kiválasztás a munkára, bármikor hívhatnak munkatársaink.

A koordinátorodhoz tudsz fordulni, ha már dolgozol nálunk.

Ha még nem dolgoztál és nem dolgozol nálunk, érdeklődnél egy aktuális állásról, akkor a Call-Centerünknél tudsz tájékozódni ezen a számon: +36 1 225-1533

Ha a munkakezdésed előtt legalább 48 órával szeretnéd lemondani a műszakod, írj e-mailt a kapcsolattartó koordinátorodnak!

Ha 48 órán belüli betegség okán szeretnéd lemondani a műszakod, orvosi igazolás felmutatásával tudod ezt megtenni, szintén a koordinátorodnál! A koordinátorodat és elérhetőségét az eseti megállapodásodon találod.

Eseti megállapodáson találod meg (az Eseti megállapodásodat a webfiókodban, a „szerződéseim” menüpontban keresd).

Sajnos, a törvényi szabályozás értelmében csak aktív nappali tagozatos diákok, vagy 25 év alatti passzív nappali tagozatos diákok dolgozhatnak iskolaszövetkezeten keresztül. Ha nem férsz már bele ezekbe a kategóriákba, érdemes szétnézned a www.eujobs.hu oldalunkon.

A gyakornoki programnak lényege az utánpótlás, ezért a partnerek szívesen foglalkoztatnak gyakornokság után főállásban is diákokat. Szakmai gyakorlati idő alatt azonban nem lehet a cégnek átvenni a diákot főállású munkavállalónak.

Erről e-mailben tájékoztatnak téged a kollégáink és beutalót küldenek az üzemorvoshoz. Ebben részletes leírást kapsz arról, hogy hova és mikor kell ellátogatnod az orvoshoz valamint, hogy milyen vizsgálatoknak kell szerepelniük az eü kiskönyvbe, hogy nálunk tudj dolgozni.

Fontos az is, hogy az orvostól egy elsőfokú alkalmassági papírt is kell kapnod, ami a munkakört jelöli meg, amiben dolgozni tudsz

Kilépéshez kapcsolódó kérdések

Kilépni csak akkor tudsz az iskolaszövetkezetből, ha hiánytalanul megérkezett a számládra az utolsó fizetésed.

E-mailben ([email protected]) kérheted a kilépő nyilatkozatot. Ebben az esetben, feltétlenül szerepeljen az e-mailedben a teljes neved, születési időd, adószámod, valamint az, hogy elektronikusan kéred-e a kilépési nyilatkozatot vagy postai úton. Feltétlenül írd bele azt is az e-mailedbe, hogy már megkaptad az utolsó fizetésed. Ha az első fizetésedből levontuk az 1.000 Ft-os tagdíjat akkor a kilépést követően 90 napon  belül visszautaljuk a számlaszámodra. Amennyiben a korábban leadott számlaszámod változott, kérlek küldj egy olyan banki papírt, amin szerepel az új számlaszámod és látszik a neved is. Ez alapján fogjuk átírni a számlaszámod, hogy a megfelelő helyre tudjuk elutalni Neked a tagdíjat. :) Arra figyelj kérlek, hogy a hírlevelekről csak te tudsz leiratkozni, a hírlevél alján található linkre kattintva.


Van még kérdésed, amely megválaszolatlanul maradt? Segítünk: írj az [email protected] email címre!