euDIÁKOK Diákmunka     1137 Budapest, Katona József utca 15.
EN | DE
Diákmunka twister Diákmunka facebook Diákmunka g+ Diákmunka in Diákmunka rss

Sikersztorik, élménybeszámolók

Karrier a DHL-nél

Sikersztori rovatunkban olyan diákokkal olvashattok interjút, akiket szorgalmuk és kiemelkedő teljesítményük alapján Partner- cégeink idővel saját állományú alkalmazottnak vettek át.

Jelen cikkünkben Kovács Tamara történetével ismerkedhettek meg, aki jelenleg a DHL Expressz Hungary Kft. személyes ügyfélszolgálati ügyintézője.

Szerkesztő: Mikor kezdtél el dolgozni az EU-DIáKOK Iskolaszövetkezetnél?
Kovács Tamara: 2007-ben kezdtem az EU-Diákoknál dolgozni, közvetlenül miután leérettségiztem. Korábban nem volt lehetőségem diákmunkát vállalni, mivel a gimnázium és az edzések töltötték ki a mindennapjaimat. Sajnos különböző sportsérüléseknek köszönhetően be kellett fejeznem a versenyszerű röplabdát, akkor döntöttem úgy, hogy a szabadidőmet munkatapasztalat és pénzszerzéssel töltöm ki.

Szerkesztő: Milyen típusú munkákat végeztél a szövetkezeten keresztül?
Kovács Tamara:Érdekes, hogy - bár nem feltétlenül tudatosan -, de csak telefonos munkaköröket töltöttem be. Kezdetben 6 hónapig dolgoztam egy cégnél, ahol telefonos piackutatással, és különböző szolgáltatások telefonos értékesítésével foglalkoztam. A következő EU-Diákos munkahelyemen 1,5 évig telefonos követeléskezelést végeztem. Amikor úgy éreztem, hogy mindenképp szükségem van változásra, akkor jött a lehetőség a DHL-nél.

Szerkesztő: Milyen tapasztalataid vannak a diákmunkát illetően?
Kovács Tamara:A diákmunka világa véleményem szerint nagyon összetett. Szerencsére a szövetkezet próbál mindent megtenni annak érdekében, hogy a diákok jó körülmények között a dolgozhassanak. Alapvetően nagyon hasznosnak tartom a diákmunkát, mert komoly tapasztalatokat, kapcsolatokat adhat, megtanít az alázatra, de úgy gondolom, hogy az adott munkaadó cégen sok múlik. Nekem szerencsém volt, mert a DHL-nél azonnal teljes értékű tagja lettem a csapatnak, mindent megtettek a kollégák annak érdekében, hogy ne érezzem hátrányban magam.

Szerkesztő: Hogyan tudtad összeegyeztetni a munkát a tanulmányaiddal?
Kovács Tamara:Nagyon komoly szervezést igényelt, éppen azért, mert korábban Óbudán éltem a családommal, és Gödöllőre jártam egyetemre. Ez a gyakorlatban azt jelentette, hogy napi szinten több, mint 3 órát utaztam. Sokszor előfordult, hogy a munkát a tanulás elé helyeztem, egy kevésbé fontos előadásért nem utaztam el az egyetemre, helyette dolgoztam inkább 8 órát.

Szerkesztő: Mikor vett át a DHL saját állományba, és hogyan történt mindez?
Kovács Tamara:A DHL-nél 2012 áprilisában kezdtem diákként, és viszonylag korán kiderült, hogy nekem nem lesz egy konkrétan behatárolható pozícióm. Mindig azon az osztályon dolgoztam, ahol valamilyen oknál fogva kevesebben voltak, vagy csak a munka volt több a szokásosnál. Ennek köszönhetem, hogy pár hónap alatt rengeteget tanultam, több tréningen vettem részt. A feletteseim észrevették, hogy rugalmasan állok a munkához, és szeretem a kihívásokat. Amikor a Bank Centerben lévő irodánkban megüresedett egy hely, a felettesem, Balogh Ádám rákérdezett, hogy lenne-e kedvem főállásban a DHL-nek dolgozni a személyes ügyfélszolgálaton, én pedig boldogan mondtam igent. Ezután következett egy angol nyelvű kompetencia interjú a HR vezetőnkkel, aki nagy örömömre azonnal igent mondott a jelentkezésemre. Október 1-jén vettek állományba, akkor kezdődhetett el a betanulásom.

Szerkesztő: Milyen pozícióban dolgozol a cégnél, és mennyire vagy elégedett a jelenlegi munkaköröddel?
Kovács Tamara:A személyes ügyfélszolgálaton dolgozom ügyintézőként. Bár csak néhány hete töltöm be ezt a pozíciót, nagyon tetszik. Komoly kihívásnak tartom, sokat kell még tanulnom, de úgy gondolom, hogy a mai gazdasági helyzetben nagyon szerencsés vagyok, hogy még az Msc diplomám kézhezvétele előtt kaptam egy ilyen lehetőséget. Megtiszteltetésnek tartom, hogy pár hónapos diákmunka után rám gondoltak a főnökeim, amikor megüresedett ez az állás.

Szerkesztő: Milyen terveid vannak a jövőre nézve?
Kovács Tamara:Úgy gondolom, hogy a DHL-nél komoly lehetőség van az előrelépésre, ráadásul egy olyan vidám és összetartó csapatba tarozom, hogy a közeljövőben semmiképp nem szeretnék váltani. Jól érzem magam a DHL-nél, és örülök, hogy a csapat tagja lehetek.

Szerkesztő: Mit tanácsolnál a diákoknak, mit kell tenniük azért, hogy hasonlóan szerencsés helyzetbe kerülhessenek, mint Te?
Kovács Tamara:Úgy gondolom, hogy nagyon lényeges, hogy a diákok minél előbb rájöjjenek a diákmunka fontosságára. Ilyenkor az adott személy nem a főnökének dolgozik, hanem csakis magának, magáért. Létfontosságú a munka iránti alázat, és hogy megértsék. Manapság a pályakezdőknek szóló álláshirdetések azzal kezdődnek: min. 2 év tapasztalat. Ha az ember tanulóként jó céghez kerül, nem szabad magára csak így tekintenie. Felelősséggel kell végezni a munkát, a lehető legjobb teljesítménnyel. Ha szerencséje van, felfigyelnek rá, és ezzel elkerülheti a sokszor több hónapig tartó, idegörlő álláskeresést.

Kovács Tamara - Customer service express center agent - DHL Express Hungary Ltd

Ha szeretnél Te is egy sikersztori részese lenni, ne habozz, jelentkezz nálunk diákmunka lehetőségeinkre! Próbáld ki magad minél több területen, szerezz átfotó tapasztalatot, melyet a későbbiek során biztosan kamatoztatni tudsz majd!

Ha utolsó éves vagy, jelentkezz az EU-DIÁKOK SZAKMAI KARRIER PROGRAMJÁRA önéletrajz és motivációs levél küldésével a szakmaiprogram@eudiakok.hu e-mail címen. Megjelölendő: preferált vállalkozás, szakirány, választott szakterület.

Cégcsoportunk tagjai

Bemutatkozik az euCSOPORT Munkaerő-kölcsönzés, munkaerő-közvetítés Weboldalkészítés, SEO Európai Uniós Foglalkoztatást Elősegítő Közhasznú Alapítvány Call-center Sofőrszolgálat

Közösség

Kapcsolat

H-1137 Budapest, Katona József u. 15.

06 1 225 1533

ugyfelszolgalat@eucsoport.hu

Nyitva tartás

Személyesen Telefonon
H 10:00 - 17:00 10:00 - 17:00
K - P 09:00 - 17:00 09:00 - 17:00
Szo - Vas - - - - Zárva - - - -