euDIÁKOK Diákmunka     1137 Budapest, Katona József utca 15.
EN | DE
Diákmunka twister Diákmunka facebook Diákmunka g+ Diákmunka in Diákmunka rss

Diákmunka

Diákmunka - > Irodai adminisztráció, Recepció, Ügyfélszolgálat > MASTER YOUR LANGUAGE KNOWLEDGE AS A SERVICE DESK ANALYST AT A MULTINATIONAL COMPANY IN BUDAPEST!

diákmunka promóció

 

MASTER YOUR LANGUAGE KNOWLEDGE AS A SERVICE DESK ANALYST AT A MULTINATIONAL COMPANY IN BUDAPEST!

  
Munka típusa:

Irodai adminisztráció, Recepció, Ügyfélszolgálat

Munkavégzés helye:

LOCATION: Budapest, Hungary

Feladat:

COMPANY INFORMATION:

Our international partner, a Global Delivery Center (GDC) brings together economic development, educational opportunity, and jobs, transforming the local economy. The GDC has the broadest language capabilities in the market – supporting clients worldwide in 33 languages.

Our partner is now looking for
GERMAN SPEAKING SERVICE DESK ANALYST

Service Desk Analysts are providing first level multilingual application, network, server and device support for an international customer.

The candidate will provide service to the customer on hardware, software, network, server and device related questions, queries and issues. Candidate is end to end responsible for assignment of more complicated problems to the correct support groups within the project. Communication with the customer goes by telephone and email.

TASKS:

• Provide first level call, email, and chat support to customer’s PC, including software and hardware related issues
• Assign unsolved cases to the appropriate IT teams
• Log all calls in the Helpdesk tracking database in English simultaneously with handling the call in native language
• Instruct users on ICT processes
• Help to improve and implement new technologies, tools, processes and policies
• Document new technical solutions
• Document and share best practices and with other colleagues

Fizetés:

SALARY: The range of salary is based on experience and spoken languages

Munkaidő:

WORKING TIME: 30-40hrs/week, 8 hrs/shift (the GDC is operating 24/7)

Elvárás:

REQUIREMENTS:

•High level of German
• 1+ Year experience in Call Center / Help Desk environment OR Education at bachelor level
• Functional understanding of Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook

Munkafelelős:

Kovács Adrienn

Jelentkezés:

Jelentkezni a munkára a Jelentkezés gombra kattintva lehetséges

Egyéb infó:

ADDITIONAL INFORMATION: Please attach Salary Expectation in CV. Should your application meet the requirements, the actual salary range will be discussed during the 1st phone interview. Should you be an actual student, please apply only in cases if you can work at least 30/week (MO-SU)
Please apply on the button bellow: "Jelentkezés"


Elment az eszünk! Összesen havi 190.000 Ft fizetési bónuszt sorsolunk ki. Szeretnél részesülni belőle? Kattints!

Cégcsoportunk tagjai

Bemutatkozik az euCSOPORT Munkaerő-kölcsönzés, munkaerő-közvetítés Weboldalkészítés, SEO Európai Uniós Foglalkoztatást Elősegítő Közhasznú Alapítvány Call-center Nyugdíjas Szövetkezet

Közösség

Kapcsolat

H-1137 Budapest, Katona József u. 15.

06 1 225 1533

ugyfelszolgalat@eucsoport.hu

Nyitva tartás

Személyesen Telefonon
H 10:00 - 17:00 10:00 - 17:00
K - P 09:00 - 17:00 09:00 - 17:00
Szo - Vas - - - - Zárva - - - -