
DOLGOZZ ADMINISZTRÁTORI POZÍCIÓBAN A CARGONÁL GYÁLON!

Munkavégzés helye
Gyál

Fizetés
br. 2050 Ft/óra
Jó tudni! Munkád után, ha még nem vagy 25 éves, 2022 januárjától többet vihetsz haza. A személyi jövedelemadó mentességről itt olvashatsz bővebben.

Elvárt óraszám
Heti 30-40 óra munkavégzés szükséges

Munkakör
Ügyfélkapcsolati adminisztrátor

Céginformáció:
Megoldásokat nyújt légi, tengeri, közúti szállítási ágazatokban, raktárlogisztikában és ellátási láncokban világszerte, számos iparág számára. A hangsúlyt a minőség biztosítására és fenntartható fejlődésre helyezik, így gyors és hatékony megoldások által garantálják cégük, ügyfeleik, kollégáik és iparáguk hosszútávú sikerét. A cég egészét átható szüntelen fejlesztések alapját az ügyfelek iránti elkötelezettség, innováció iránti szenvedélyük, gazdasági, ökológiai és társadalmi fenntarthatóságba vetett szilárd hitük képezi. Teljesen integrált, személyre szabott IT rendszerrel működnek, több mint 140 saját irodánban, szorosan kapcsolódva ügynökhálózatukhoz, fuvarozó partnereikhez, hatóságokhoz és alvállalkozóikhoz.

Feladat
-Adminisztratív feladatok ellátása
-Ügyfelekkel való együttműködés, kapcsolattartás
-Ügyfél információk naprakészen tartása
-Ügyfelekkel való együttműködés, kapcsolattartás
-Ügyfél információk naprakészen tartása

Munkaidő
H-P: 8:00-17:00, júniustól heti 40 óra

Elvárás
-Betöltött 18. életév
-Aktív nappali vagy passzív (25 év alatt) jogviszony
-Magabiztos és ügyfélcentrikus hozzáállás
-Kitűnő kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség
-Júniustól heti 40 óra
-Aktív nappali vagy passzív (25 év alatt) jogviszony
-Magabiztos és ügyfélcentrikus hozzáállás
-Kitűnő kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség
-Júniustól heti 40 óra